سرخط خبرها

سرمربی رعد پدافند: بودجه رعد یک صدم بودجه آویژه هم نیست | اتفاقات خوبی برای رعد رقم خواهد خورد

  • کد خبر: ۱۹۲۹۷۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
سرمربی رعد پدافند: بودجه رعد یک صدم بودجه آویژه هم نیست | اتفاقات خوبی برای رعد رقم خواهد خورد
سرمربی رعد پدافند مشهد گفت: رعد نسبت به تیم‌هایی که فصل‌های پیشین در مشهد فعالیت می‌کردند یک صدم بودجه آنان را هم ندارد.

جمال صیفی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص کسب نخستین پیروزی تیمش در لیگ برتر بسکتبال مقابل فولاد هرمزگان گفت: به مردم خونگرم مشهد بابت حمایتشان در این بازی تبریک می‌گویم. اگر هواداران کمی صبر داشته باشند این بازیکنان جوان افتخارات بیشتری برای این شهر و استان کسب خواهند کرد.

وی افزود: بازی حساسی در پیش داشتیم، هر دو تیم هر ۲ بازی قبلی خود را واگذار کرده بودند. اگر بخواهیم به لحاظ فنی هر دو تیم را با یکدیگر مقایسه کنیم، به هیچ وجه قابل مقایسه نخواهند بود. تیم فولاد از یک بازیکن صربستانی بهره می‌برد. بازیکنان ما متاسفانه جوان و کم‌تجربه هستند. ۷۰ درصد شاکله رعد را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند.

سرمربی رعد پدافند مشهد اضافه کرد: نیمکت ما هنوز به خودباوری نرسیده که می‌تواند به تیم اصلی کمک کند. شاید هیچکس فکر نمی‌کرد که این نتیجه برای تیم ما رقم بخورد. کار سختی داریم، اما این تیم جوان در هیچ بازی از پیش بازنده نیست. شاید رعد نسبت به تیم‌هایی که در فصل‌های پیشین در مشهد فعالیت می‌کردند یک صدم بودجه آنان را هم نداشته باشد. یقین دارم که اتفاقات خوبی برای رعد رقم خواهد خورد.

صیفی در خصوص بازی‌های سخت آتی تیمش تصریح کرد: بازی به بازی بهتر خواهیم شد. باید به بازیکنم مطمئن باشم که از او استفاده کنم. این موضوع به صبر نیاز دارد. در وهله اول خودم باید صبر داشته باشم، پس از آن از تماشاگران می‌خواهم که صبر داشته باشند. رعد بودجه‌ای برای جذب بازیکن باکیفیت ندارد. تمامی دارایی رعد پدافند همین است و باید از تمام ابزار خود استفاده کنیم.

وی در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: چلنج‌ها می‌تواند به بسکتبال کمک کند. داوران انسان هستند و طبیعتا نیز اشتباه دارند.

سرمربی رعد پدافند مشهد در خصوص تاثیر حضور تماشاگران در پیروزی رعد گفت: مشهد پس از گرگان دومین شهر کشور است که از نعمت حضور هواداران برخوردار است. مشهد می‌تواند قطب دوم تماشاگران بسکتبال در کشور شود. روی کاغذ تیم ما بازنده بود، اما با حضور تاثیرگذاران تماشاگرانمان توانستیم فولاد را در مشهد شکست دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->